System
zarządzania jakością jest zasadą każdego działania procesowego w
Firmie, która nierozerwalnie wplata się w jej strategię rozwoju.
Celem naszym jest projektowanie, wytwarzanie i dostarczanie
klientowi wyrobów oraz usług zgodnych z ustalonymi wymaganiami
dotyczącymi jakości, wymaganiami prawnymi zaspakajające jego
potrzeby i oczekiwania.
Utrzymanie ciągłej satysfakcji klientów i uzyskanie korzyści
finansowych z działalności firmy realizujemy poprzez cele
jakościowe:
-
rozwój firmy
oparty na stałym kontakcie z klientem oraz ciągłym poznawaniu jego
potrzeb i oczekiwań z uwzględnieniem obowiązujących norm i
przepisów,
-
umacnianie
konkurencyjnej pozycji Firmy na rynku opomiarowania i rozliczeń
mediów,
-
zapewnienie
klienta, że wymagania jakościowe wyrobu będą spełnione poprzez
dostosowanie ich, do zmieniających się warunków otoczenia.
Powyższe cele realizujemy poprzez:
- identyfikowanie
się kierownictwa firmy i każdego pracownika ze strategią firmy,
której zarządzanie jest oparte m. in. o System Zarządzania
Jakością zgodny z normą ISO 9001:2000,
-
doskonalenie
współpracy z dostawcami i klientami,
-
organizację
takiego środowiska pracy, które pozwoli naszym pracownikom na
stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji,
-
zakomunikowanie Polityki Jakości wszystkim pracownikom firmy,
-
wprowadzanie
nowych rozwiązań technicznych w wyrobach, doskonalących wartości
funkcjonale i użytkowe
Pełną realizację Polityki Jakości zapewnia
funkcjonujący w METRON Sp. z o.o. System Zarządzania Jakością, który
spełnia wymagania normy ISO 9001:2000 oraz zobowiązanie się
Kierownictwa do respektowania wszystkich ustaleń w tym zakresie.
Decyzja wprowadzenia niniejszej polityki została podjęta przez
Prezesa Zarządu, potwierdzona podpisem złożonym poniżej.

|